piątek, 2 listopada 2012

No to rozpoczynamy...polowanie na reklamy!!!

"To nie jest ko­niec, to na­wet nie jest początek końca, to do­piero ko­niec początku".

W tej przewrotnej frazie Winston Churchill zawarł istotę początku. Przewrotnego początku.

Rozpoczynamy tym postem swoiste polowanie na reklamy. Reklamy każdej maści, która odznaczą się przewrotnością. Zaciekawia nas. Przyprawia nas o uśmiech. Szokuję nas. Pod naszą lupę trafią reklamy zamieszczone w szczególności:
  • w internecie,
  • w prasie,
  • w gazetkach z marketów,
  • w telewizji,
  • w radiu, 
  • na bilboardach.
Subiektywnie wybrane reklamy, które tu zaprezentujemy pokażą jak "barwny" jest świat reklam. Jak skala profesjonalizmu przeplata się ze swoistego rodzaju tandetą. Pokażemy mechanizmy jakie rządzą daną reklamą. Bo reklama wkrada się w każdą dziedzinę życia.

Dotkniemy każdej reklamy która przykuje naszą uwagę. Dotyczy to zarówno reklamy komercyjnej, społecznej czy politycznej.

Mamy nadzieję, że tematyka poruszana na naszym blogu przykuje Waszą uwagę. Zaciekawi Was do tego stopnia, że staniecie się stałymi czytelnikami.

I będzie tak pięknie - jak w ten listopadowy zachód słońca...